ブログ移転しました!!

ブログ移転しました!!
ブログを移転しました。上の画像をクリックしていただくと移転先にリンクします。

2010/06/10

避難GoGo~




こんにちは。


度重なるサーバーダウンに伴い、

一時的にこちらへ避難することとなりました。


Sorry for troubling you with the repeated sever down.

Thus,

I came to take "shelter" here temporarily.

Thank you.









maiko

1 件のコメント:

  1. Hello! I think its a great idea :D ALthough i think its a bit more difficult to POST a comment since you have to have an account, BUT i have one :) so its okay

    I hope you are doing great! in house of Ines!
    I really think you can win and do a great job as miss universe! I recommend that you think about what is beautiful and why you want to be miss universe BY YOURSELF. Doing and thinking by yourself makes you learn the most :D

    ナショナルコスチューム楽しみです!どんなのになるのかなぁ~!?

    Kodinza より

    返信削除